18 May, 2011

letih itu bukan main-main..

 

  • hari ini balik dari sekolah lebih kurang sama waktu cam pergi sekolah pagi tadi.. cer teka kol baper? huhuhu 6.58! huuu~
  • sempena pengetua tercinta nak bersara, banyak sangat perkara nak disiapkan. oh, tak sangka masih sempat menaip! huuu~
  • haa.. apa tugas sigomokpendek ini? sayerlah individu yang bertanggungjawab untuk amik picture pengetua, membantu juga untuk slide multimedia yang berset2 dibuat… ohhh.. letih tau?
  • jom.. cam bese… layan gambo jela.. penat tau x nak taip??

 

IMG_1807IMG_1818IMG_1812IMG_1813IMG_1829IMG_1839

 

tinta jemari B(( sakit belakang!

6 comments :

Nobita Sensei said...

wow, dah macam kenduri kawin!

Granny Hani said...

Heheheee..saya gomokpanjang pun letih gak hari ni..

Nur Hawa Mohd Zin said...

cantik pelamin...biasa la kerja kawin ni mana ada penat even pakai katering

♥ Princess ♥ said...

mcm kawin!

CikTomyam said...

huishh..!!!

Ann Ishak said...

stage tu nampak lawa pulak...