26 February, 2012

Emak

Dia: hai... Mai dua oghang ja ke??

Mak: x... Adik beradik dia ramai.. lima org...!

Aku: mak x faham ke buat buat x faham ni?? *monolog dlm hati*
Ya, ya...!! Kami datang dua orang aje... Sambil senyum senyum simpul...


-Dalam kete-
Mak: mak dgr dia tnya adik bradik ramai ke?
Aku: kah kah kah! Kah! Sumpah x berenti ketawa sampai ats katel!

posted from Bloggeroid

04 February, 2012

riang ria genting~

 

disebabkan kawan kawan x bagi upload pic kat pesbuk, aku upload kat sini. aci tak??

hahahaha.. kalau diorang perasan, aku buat buat x tau jerlah.. kan?

IMG_1817ehem…

IMG_1831sempat petik2 strawberiIMG_1833semangat!IMG_1842tu diaaaaa….IMG_1851  IMG_1865okey.. model

IMG_1855ahhhh… cantiknya belakang tu!IMG_1887beratur nek kete kebelIMG_1894muke relax sebelum naik..IMG_1896muke arik tahan takut! IMG_1900muke gagah! hahaha

IMG_1911stone juge yang relax

IMG_1918haha.. hayat gayat!

IMG_1910kami yang relaxIMG_1922phuh.. phuh.. penat oi jalan…IMG_1950muke xcited nak nek menatang yg melayang!IMG_1952hayat stenby

IMG_1953hahaha.. arik yg larik kat kami!IMG_1979nek eskelator sampai sesat

IMG_2002patut bleh fhm kenape seram kanIMG_2018IMG_2034muke letih dah. mood balik!

IMG_2036 yerla. korang lah perasaaan!

 

tinta jemari : )) harap harap dorang x mengamuk. hahah!

kawan :))

 

bila eh? oh.. sebelum raye cina hari tu! hahaha lama gile…

sunpah aku memang lupe bila aku berholiday dengan kawan kawan aku.

kawan kawan yang bukan cikgu cikgi. kawan dari time time pakai baju sekolah warna puteh kain biru mude!

sebenarnya aku tak berhubungan pon dengan diorang sebelum sebelum nih…

bermula ngan terserempak ngan cik bintang kat frenster… sampailah chat chat kat pesbuk.

pastu suke suki komen komen kat blog.

pastu lepak lepak selalu jumpe. sebab umah masing masing pon bukan jauh sangat. dalam daerah yg sama.

kebetulan masing masing dah habis belajar. tak merantau pule..  banyak lah masa terluang dikongsi bersama.

selama nih kalo kat sekolah kami tak rapat. tapi tetap berkawan. satu kelas. cik bintang pelajar pintar. tapi aku… T.T

hahaha… tibe tibe rasa nak nangis… aku bukan pelajar pintar! pintar ponteng itu baru aku yer..

sebab tu aku hanya seorang guru comel~ huikkssss haha.. Smile with tongue out

*******************************************************************************

IMG_1909

ini cik bintang ngan tunangnye hayat yang gayat nek kete kabel genting

********************************************************************

IMG_2089

ini kawan sekerja. ustazah Yus. dia suka jadi stalker belog nih.

******************************************************************************

rupenya bila kenang kenang peristiwa zaman sekolah mmg best.

cett.. cik bintang penah tayang gamba masa zaman sekolah kat belog dia.. hahaha… kelakar plak tengok muke sendiri

mimpi jelah kalau aku nak buat cam tu kan?? hahaha.. banyak bezanya kawan sekolah dengan kawan sekerja…

dalam hubungan dengan kawan sekerja kita perlu lebih bersikap pro even dalam persahabatan.

sebab masing masing seolah olah terikat. diikat dengan personaliti yang mungkin dibawa dari alam pekerjaan.

kita memang selalu x nak percaya dengan apa yang terjadi pada diri kita. namun, cuba kau renung kembali.

lihat apa yang berlaku satu persatu dalam hidup kau satu hari. satu hari yang bila kau bersama kawan sekerja…

dan satu hari kau bersama kawan-kawan sekolah kau… BERBEZA!

perasaannya pon agak lain… hurmm~

 

 

tinta jemari : )) saya bahagia dengan kawan sekolah dan kawan sekerja!