27 January, 2013

E.M.A.K

_MG_2980

non edited picture. peace kata mak! 

tinta jemari :)  kawen, tunang, besday, kenduri dan sebagainya. emel saja untuk pakej fotografi mampu hire! *sekitar melaka,n9,muar

19 January, 2013

Transformasi Minda

Transformasi minda.
kenapa ak tetiba je nak menaip tentang ini kan? sebenarnya ak suke berfikir. ala.. fikir saja saja. utk buang rasa bosan pon ye juga.
korang pernah tak kalo dalam membeli barang atau perkhidmatan pastu barang dan perkhidmatan yang korg dapat tu plak tak memenuhi rasa yg korang fikirkan atau inginkan?
aku selalu je kot kena camtu.. tapi salunya ak akan fight balik.
korang camne? fight balik x? hahahh...
apa alasan korang xnak fight balik?? malu? rasa mmg patut? ak pon cakap kadang kadang sbb ada kalanya ak rasa cam x patut. tapi malu tu memang xde la dalam kamus hidup ak kan kalo dah bab bab cam ni.