21 October, 2013

KITA

kita semua manusia.
kita lalui sekalian murka-Nya
itulah kita...

kita semua manusia...
jelas.
biar apa pun jenama tubuh
cikgu, peguam, emak, murid, tukang kebun.
kita tidak pernah sunyi dari dosa
kerana kita,
manusia biasa...

kita semua manusia...
berdiri, berlari, senyum dan menangis
semuanya di atas bumi-Nya
tapi kita pasti
setiap ruang pasti ada penghuni
jelaskan pada diri di mana kita berdiri..
biar kita.
akhiran nanti tiada yang lupa diri.

ya,
kerana kita semua manusia.

5:49pm
dapur Kiko's Rempeyek House

16 October, 2013

Kad Jemputan!

weeehuuuu~

macam best je bila taip kad jemputan gitu kan?

tak ada yang menarik. hanyalah kad jemputan ke program kem legasi minda PSS SMKDHTK..

Untitled-1

Untitled-1

atas nih kad jemputan depan dan belakang…

pastu berposak plak buat kad utk no bilik!

nombor bilik 2 copy

pastu masih lagi dalam moodd rajin nak bertapa kan depan lappy…

so, kerjaan lain ialah duk menconteng2…

apa pun, program best sgt.. jurnal kehidupan kat sana next entry lah yo?