23 May, 2017

Banyak cerita!

Terlalu lama tidak menarikan jari jemari di sini.
Tahu tak erti rindu?
Banyakkkkkk..
*buat kesan macam banyak sangat*

sangat cerita suka duka sepanjang tahun lepas tak cerita kat sini.

ok, kita ringkaskan. Tahun lepas merupakan tahun paling banyak kali aku naik belon. haa... ko rasa? huhuhuhu..

sebagai cikgu biasa yang hanya jadi kuli kat sekolah, tiba-tiba macam kau banyak je kerja nak ke sana ke mari kan?

1. PSS buat Lawatan Penanda Aras di Sekolah-sekolah Sabah. jangan tanya kat mana sebab aku pun dah lupa. salah satunya di Kundasang lahh! *muka merah* uolls!